Hogyan működik - Tarjányi pincészet
731
page-template-default,page,page-id-731,ajax_fade,page_not_loaded,, vertical_menu_transparency vertical_menu_transparency_on,columns-4,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-12.0.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.2,vc_responsive
 

Hogyan működik

Hogyan tudsz vásárolni a webshopban?

  • Válassz terméket és tedd a kosaradba.
  • Add meg a kiszállítási és számlázási adatokat. Válassz számlázási – és fizetési módot.
  • Nyomd meg a megrendelés gombot.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

  • Előre utalás (Banki átutalásra a BorBirtok Hungária Kft. számlaszámára van lehetőség, a bankszámlaszámuk: 12012204-01466055-00300002.  Ők fogják a bort kiszállítani. Ők a stratégiai partnereink. A közlemény mezőbe írd be kérlek a rendelés számod, és a megrendelő nevét. A rendelés időpontjának a számlán való megjelenést tudjuk tekinteni ebben az esetben.)
  • Fizetés készpénzzel (Készpénzzel fizetni utánvét esetén tudsz – házhoz szállítás, illetve személyes átvételkor a BorBirtok Hungária Borkereskedésben: 1123 Budapest, Alkotás u. 37. Ebben az esetben az összeg megérkezése után e-mailben értesítünk majd arról, hogy mikor fáradhatsz be rendelésedért a BorBirtok Hungária Borkereskedésbe).

Van INGYENES kiszállítás?

  • Igen, Budapesten minden kedden és csütörtökön ingyenes a kiszállítás 3.980 Ft fölötti megrendelés esetén.
  • Illetve az egész országban ingyenes a kiszállítás 14.980 Ft feletti megrendeléskor.

Van lehetőség az online rendelésem személyes átvételre?

  • Igen, van minden hétköznap 10.00 és 16.00 között a BorBirtok Hungária Borkereskedésben. Cím: 1123 Budapest, Alkotás u. 37.

Mi történik, ha csak 1 palack bort szeretnék megvásárolni?

  • Erre is van lehetőség. Attól függően, hogy hova kéred rendelésed a webshop kiszállítási díjat számol fel. Budapesten belül fixen 890 Ft-ba kerül a kiszállítás, vidékre fixen 1790 Ft-ért szállít a BorBirtok Hungária Kft.

Mikor kapom meg a megrendelésem?

  • A megrendelt termékek 2-5 napon belül érkeznek meg a rendeltetési helyükre.

Hol adhatom meg, hogy mikorra kérem a kiszállítást?

  • Mielőtt elküldöd rendelésed, találsz egy “Megjegyzés” mezőt, amelyben minden kiszállítással kapcsolatos infót megírhatsz nekünk. Pl.: kérsz értesítést a kiszállítás előtt, délelőtt vagy délután, kapucsengő, ki fogja átvenni a rendelésed, stb.

Regisztráció nélkül tudok-e vásárolni?

  • Igen, tudsz vásárolni regisztráció nélkül. Ebben az esetben a következő rendelésednél viszont nem tudod például a megrendelés másolása funkciónkat használni, mely megkönnyíti a vásárlásod, ha ugyanazokat a borokat szeretnéd megrendelni.

Mit jelent a pénz-visszafizetési garancia?

  • Amennyiben a kiszállított bor hibás vagy dugós, kicseréljük ezt a tételt vagy visszafizetjük a pénzed.

Előző vásárlásaimat menti-e a weboldal?

  • Igen, ha regisztráltál a webshopban, akkor a Fiókodban látod az előző megrendeléseidet, a megrendelés másolása gomb segítségével újra beteheted a kosaradba  a korábban vásárolt borokat. Ezekből természetesen tudsz törölni is és újakat hozzátenni.

Okos telefonon vagy tableten is leadhatom a rendelésem?

  • Igen, a tarjanyipince.hu-n mobil eszközökkel is vásárolhatsz.

Megváltoztak az adataim, hol tudom módosítani ezeket?

  • Regisztrált vásárlóink a Bejelentkezés után a Fiók menüpontban tudják módosítani az adataikat.

Kapok számlát a megrendelésemről?

  • Igen, minden esetben.

Mi a teendő, ha nem kapok visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

  • Hívj bennünket bátran: 06304429077

Érdemes a hírlevélre regisztrálnom?

  • Igen, mert így értesülhetsz az újdonságainkról, érdekes információkat kaphatsz a borainkról, rendezvényeinkről és az akcióinkról. Ne aggódj, nem kapsz tőlünk minden nap idegesítő leveleket, kb. havonta kerül sor a hírlevél kiküldésre.